Proč naše sady?

7

Máte někdy pocit, že vaši žáci umí řešit obvody a obsahy jenom v období, kdy to učíte? A že když se k učivu vrátíte, motají jeden vzorec s druhým, ale úlohu vlastně nevyřeší? Nebo že vyřeší obdélníky a čtverce, ale nepravidelné tvary jsou nad jejich síly? Že si pletou obvod a obsah, o jednotkách nemluvě? Že vlastně neví, co je objem? Že hranol změří jednou nebo dvakrát, ale všechny další úlohy vlastně řeší jenom z papírového zadání typu "Je dán hranol o straně xy, ..."? 

logo_bileUČTE JINAK - ZÁŽITKOVĚ!

Dejte dětem pečlivě připravené zadání, dobře připravenou stavebnici a nechte je, aby řešení vymodelovali sami. Půjdou skutečně k podstatě problému a vy zjistíte, že vlastně nezískávají znalosti, ale dovednosti. A co víc - že vás to nestálo hodiny příprav a obrovské množství energie. Se sadami je vhodné začít už na nižším stupni. Další sady budou následovat, zatím jsou připravené sady pro:

Obvod, Obsah, Objem, Povrch a Hranoly 

 

Naše sady jsou:

  • Kompletně připravené pro výuku5mala

Sady jsou nachystané tak, aby je učitel mohl pouze vzít a jít - žádná příprava vlastních příkladů, vymýšlení různých typů obtížnosti, propočítávání řešení. Vlastní styl využití pomůcek je možný, ale není nutný - učitel má čas kreativně se realizovat jindy a jinde.

 

7mala

  • Názorné, určené pro "počítání rukama". 

Nejde o demonstrační sady, kdy se žáci pouze dívají - tyto pomůcky jsou určené pro samostatnou, kreativní a přemýšlivou práci každého žáka. Cílem je jít skutečně k podstatě úkolů, pochopit do hloubky daný pojem ještě předtím, než žáci začnou k výpočtům používat vzorečky.

Sady nejsou pouze na hraní, žáci v nich řeší úlohy a oblasti, které jsou obsaženy v RVP pro základní školy - v tuto chvíli obvod, obsah, objem, povrch a hranoly. Další témata jsou v přípravném procesu.

 

  • Aktivizující naráz všechny typy žáků, slabší, nadané, pomalé i rychlé

O sadu se většinou dělí více žáků, ale každý žák má svou kartu se zadáním a pracuje svým tempem na svém úkolu. Kontroluje si výsledky, v případě úspěchu přejde k další kartě. Úkoly jsou seřazeny podle obtížnosti, vymyšlené tak, aby průběžně opakovaly již nabyté dovednosti, a zároveň postupně žáka navedly k řešení obtížnějších úloh. 

  • Vhodné i pro skupinovou práci  

Je možné zakoupit více sad pro celou třídu, nebo zakoupit pouze např. dvě nebo tři sady pro práci na stanovištích. Zatímco někteří žáci pracují s našimi sadami, učitel má čas se věnovat žákům na jiných stanovištích.1male

 

objem5mala

  • Zábavné, motivující

Vyzkoušeno, zvláště práce se stavebnicovými sadami žáky skutečně baví od prvního do (překvapivě i) devátého ročníku. Nadané žáky často baví vytvářet vlastní úkoly, "výzvy" pro spolužáky.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení